Hayatımın en güzel günleriydi.
Kötü geçse bile şu anki en iyi durumdan bile daha iyiydi benim için.
Para kazanmanın keyfini almıştım. Çok geliştirdi beni. Fiziksel ürün sattım.
Keşke borçla başlamak yerine biraz sermayem olsaydı diyorum. Ödemeler çok belimi bükmüştü.
Yine imkanım olsa yine yaparım. Verdiği haz benim için çok iyiydi.
Müşterilerin tekrar sipariş vermesi, bir müşterinin tek seferde 7.000₺'lik sipariş vermesi hiç unutmadığım anlardan. Bir de kargo şubeleriyle tartışmam.