• 23-03-2025, 00:50:14
    #10
    sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebecilerin bunlardan bilgisi yok yanlışa düşmeyin özelden numaranızı yazın detayı kısa anlatayım sizlere
    Muhasebecim ile benim şirket adına konuşacağız hocam. özelden size numara iletiyorum yine de.
  • 23-03-2025, 00:55:20
    #11
    sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vergi indirimi diye birşey kalmadı malesef
    Evet haklısınız hocam değişti. Önceden vergi dairesine başvuru yapılıyordu. Ocaktan sonra sgk ya başvuru yapılıyor. Daha sonra sgk hastaneye sevk ediyor. Hastaneden gelen raporu tekrar inceliyor. Eğer yüzde kırk üzeri rapor çıkarsa emekli olabiliyor. Yeni şartlar şu şekildedir.