Bağkur Hakkında Bir Sorum Var
10
●234
- 23-03-2025, 00:12:18Vergi indiriminden emekli olabilir. Sigorta girişi nedir? Bağkur borcunun silinmesi için af çıkması lazım
- 23-03-2025, 00:25:02Sigorta girişini bilmiyorum. tarih olarak mı soruyorsunuz?blacktower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 00:39:32vergi indirimi diye birşey kalmadı malesefblacktower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 00:45:55Merhaba güzel kardeşim kısa bilgi olarak engelli emeklilikte herşey değişti vergi indirimi kalktı.Eğer ssk olarak çalışıyorsanız ssk ya gidiyorsunuz mevcut raporun bir hükmü yok.Ssk sizi iş gücü kaybı tesbiti için hastaneye sevk ediyor.Burada iş gücü kaybı eger %40 tek hastalıktan rapor alabilirseniz ssk dan emekli olma ihtimali çok az da olsa var.
2.Kısım son 3.5 yıl bağkur ise bağkur üzerin de yukarıdaki yazdıklarım olmadığını biliyorum yani mevcut engelli raporunuz ile 4b kapsamında herhangi bir değişikli yapılmadı mevcut sartları karşıladığınız ve yeni rapor veya hastane sevk işlemi olmadan 4b bağkur dan emekli olma ihtimali yüksektir.
Bunu ssk ile giderek görüşün 4b üzerinden emekli olmak istediğinize mutlaka belirtin yoksa ssk üzerinden emekli olma ihtimali çok düşüktür.
Gelişmeleri burdan yazarsanız çok seviirim hayırlı geceler dilerim.Allah işinizi rast getirsin insşallah... - 23-03-2025, 00:47:26E devlet üzerinden bakıyorsan çalışma hayatım yazan kısımdan öğrenebilirsin sigorta girişiniNestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 00:47:44Abim çok teşekkür ederim, yarın bakacağım muhasebecimle birlikte. Duruma göre bir aksiyon alacağım. Teşekkürler tekrardan.sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2025, 00:49:06Muhasebecilerin bunlardan bilgisi yok yanlışa düşmeyin özelden numaranızı yazın detayı kısa anlatayım sizlereNestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
