• 23-03-2025, 00:06:59
    #1
    Teşekkürler. Sorum Cevaplandı.
  • 23-03-2025, 00:12:18
    #2
    Vergi indiriminden emekli olabilir. Sigorta girişi nedir? Bağkur borcunun silinmesi için af çıkması lazım
  • 23-03-2025, 00:25:02
    #3
    blacktower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi indiriminden emekli olabilir. Sigorta girişi nedir? Bağkur borcunun silinmesi için af çıkması lazım
    Sigorta girişini bilmiyorum. tarih olarak mı soruyorsunuz?
  • 23-03-2025, 00:29:02
    #4
    Evet ilk sigortası ne zaman yapılmış
  • 23-03-2025, 00:39:32
    #5
    blacktower35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vergi indiriminden emekli olabilir. Sigorta girişi nedir? Bağkur borcunun silinmesi için af çıkması lazım
    vergi indirimi diye birşey kalmadı malesef
  • 23-03-2025, 00:45:55
    #6
    Merhaba güzel kardeşim kısa bilgi olarak engelli emeklilikte herşey değişti vergi indirimi kalktı.Eğer ssk olarak çalışıyorsanız ssk ya gidiyorsunuz mevcut raporun bir hükmü yok.Ssk sizi iş gücü kaybı tesbiti için hastaneye sevk ediyor.Burada iş gücü kaybı eger %40 tek hastalıktan rapor alabilirseniz ssk dan emekli olma ihtimali çok az da olsa var.

    2.Kısım son 3.5 yıl bağkur ise bağkur üzerin de yukarıdaki yazdıklarım olmadığını biliyorum yani mevcut engelli raporunuz ile 4b kapsamında herhangi bir değişikli yapılmadı mevcut sartları karşıladığınız ve yeni rapor veya hastane sevk işlemi olmadan 4b bağkur dan emekli olma ihtimali yüksektir.

    Bunu ssk ile giderek görüşün 4b üzerinden emekli olmak istediğinize mutlaka belirtin yoksa ssk üzerinden emekli olma ihtimali çok düşüktür.
    Gelişmeleri burdan yazarsanız çok seviirim hayırlı geceler dilerim.Allah işinizi rast getirsin insşallah...
  • 23-03-2025, 00:47:26
    #7
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında sanırım bizimkiler daha önce denemişti bir şeyler. fakat emekli edememişlerdi. sabah bilgi allacağım kendilerinden. ek olarak başka bir yerde 1991 girişli gözüküyordu ama bulamadım şimdi.
    E devlet üzerinden bakıyorsan çalışma hayatım yazan kısımdan öğrenebilirsin sigorta girişini
  • 23-03-2025, 00:47:44
    #8
    sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba güzel kardeşim kısa bilgi olarak engelli emeklilikte herşey değişti vergi indirimi kalktı.Eğer ssk olarak çalışıyorsanız ssk ya gidiyorsunuz mevcut raporun bir hükmü yok.Ssk sizi iş gücü kaybı tesbiti için hastaneye sevk ediyor.Burada iş gücü kaybı eger %40 tek hastalıktan rapor alabilirseniz ssk dan emekli olma ihtimali çok az da olsa var.

    2.Kısım son 3.5 yıl bağkur ise bağkur üzerin de yukarıdaki yazdıklarım olmadığını biliyorum yani mevcut engelli raporunuz ile 4b kapsamında herhangi bir değişikli yapılmadı mevcut sartları karşıladığınız ve yeni rapor veya hastane sevk işlemi olmadan 4b bağkur dan emekli olma ihtimali yüksektir.

    Bunu ssk ile giderek görüşün 4b üzerinden emekli olmak istediğinize mutlaka belirtin yoksa ssk üzerinden emekli olma ihtimali çok düşüktür.
    Gelişmeleri burdan yazarsanız çok seviirim hayırlı geceler dilerim.Allah işinizi rast getirsin insşallah...
    Abim çok teşekkür ederim, yarın bakacağım muhasebecimle birlikte. Duruma göre bir aksiyon alacağım. Teşekkürler tekrardan.
  • 23-03-2025, 00:49:06
    #9
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim çok teşekkür ederim, yarın bakacağım muhasebecimle birlikte. Duruma göre bir aksiyon alacağım. Teşekkürler tekrardan.
    Muhasebecilerin bunlardan bilgisi yok yanlışa düşmeyin özelden numaranızı yazın detayı kısa anlatayım sizlere