sakaryaahalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vergi indirimi diye birşey kalmadı malesef
Evet haklısınız hocam değişti. Önceden vergi dairesine başvuru yapılıyordu. Ocaktan sonra sgk ya başvuru yapılıyor. Daha sonra sgk hastaneye sevk ediyor. Hastaneden gelen raporu tekrar inceliyor. Eğer yüzde kırk üzeri rapor çıkarsa emekli olabiliyor. Yeni şartlar şu şekildedir.