• 13-03-2025, 09:30:24
    #1
    Merhaba,
    Birkaç kişiden duydum ama emin olmak için soruyorum, yakın zamanda güncelleme yapılıp bot takipçileri veya yorumları mı sildi?
  • 13-03-2025, 09:40:10
    #2
    trendyolun bence yorumları ayırt etmesi çok zor çünkü daha geçen bir kadın ulaştı bana bir grupları varmış kadın grubu evden böyle firmalardan sipariş veriyorlar anlaşıp sen ürün gönder yada başka bişi gönder fark etmiyor ondan sonra şöyle iyi böyle güzel şuna fayda etti gibi yorumlar atmaya başlıyorlar. Baktığında herşey kılıfına uygun sipariş geçmiş kargo ulaşmış trendyol zor ayırt eder bunu biraz.
  • 13-03-2025, 09:47:23
    #3
    ersinsevn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendyolun bence yorumları ayırt etmesi çok zor çünkü daha geçen bir kadın ulaştı bana bir grupları varmış kadın grubu evden böyle firmalardan sipariş veriyorlar anlaşıp sen ürün gönder yada başka bişi gönder fark etmiyor ondan sonra şöyle iyi böyle güzel şuna fayda etti gibi yorumlar atmaya başlıyorlar. Baktığında herşey kılıfına uygun sipariş geçmiş kargo ulaşmış trendyol zor ayırt eder bunu biraz.
    Mağazamızı açtığımızda biri destek amaçlı (istememiştik) takipçi göndermişti, baktık bugün silinmiş. Hesabı da durdurulmuş. Biri de aynı şekilde yorum atınca emin olmak istedim. Teşekkürler yorum için
  • 13-03-2025, 09:53:57
    #4
    Trendyol Şuan sahte mağazalarla büyük bir savaş başlattı ve ciroya bakmaksızın tespit edilenlerin mağazaları yakında kapanma tehlikesi ile karşı karşıya . Herkes işini düzgün ve şeffaf yapsın istiyor sahte yorum vb ile insanlar kandırılmasın istiyor hocam. İçerde parası olanları uzun süre bekletebilir kapatırsa mağazayı . Türkiyede felaket derecede trendyol şikayetleri arttı .
  • 13-03-2025, 09:55:10
    #5
    Hugme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol Şuan sahte mağazalarla büyük bir savaş başlattı ve ciroya bakmaksızın tespit edilenlerin mağazaları yakında kapanma tehlikesi ile karşı karşıya . Herkes işini düzgün ve şeffaf yapsın istiyor sahte yorum vb ile insanlar kandırılmasın istiyor hocam. İçerde parası olanları uzun süre bekletebilir kapatırsa mağazayı . Türkiyede felaket derecede trendyol şikayetleri arttı .
    Bence de herkes işini düzgün ve şeffaf yapsın zaten.
  • 13-03-2025, 09:58:09
    #6
    ersinsevn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trendyolun bence yorumları ayırt etmesi çok zor çünkü daha geçen bir kadın ulaştı bana bir grupları varmış kadın grubu evden böyle firmalardan sipariş veriyorlar anlaşıp sen ürün gönder yada başka bişi gönder fark etmiyor ondan sonra şöyle iyi böyle güzel şuna fayda etti gibi yorumlar atmaya başlıyorlar. Baktığında herşey kılıfına uygun sipariş geçmiş kargo ulaşmış trendyol zor ayırt eder bunu biraz.
    Facebook Telegram gibi yerlerde grupları var bunların.

    Fake alımlar yorumlar uçuşuyor.
  • 13-03-2025, 10:58:01
    #7
    Bot takipçi, sahte yorum vs. ile insanları kandıran kim varsa Trendyol ivedilikle bu mağazaları kapatmalı. Şeffaflığı ve güvenilirliği bozanlar cezalarını çekmeli.