trendyolun bence yorumları ayırt etmesi çok zor çünkü daha geçen bir kadın ulaştı bana bir grupları varmış kadın grubu evden böyle firmalardan sipariş veriyorlar anlaşıp sen ürün gönder yada başka bişi gönder fark etmiyor ondan sonra şöyle iyi böyle güzel şuna fayda etti gibi yorumlar atmaya başlıyorlar. Baktığında herşey kılıfına uygun sipariş geçmiş kargo ulaşmış trendyol zor ayırt eder bunu biraz.
Mağazamızı açtığımızda biri destek amaçlı (istememiştik) takipçi göndermişti, baktık bugün silinmiş. Hesabı da durdurulmuş. Biri de aynı şekilde yorum atınca emin olmak istedim. Teşekkürler yorum için