Hugme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol Şuan sahte mağazalarla büyük bir savaş başlattı ve ciroya bakmaksızın tespit edilenlerin mağazaları yakında kapanma tehlikesi ile karşı karşıya . Herkes işini düzgün ve şeffaf yapsın istiyor sahte yorum vb ile insanlar kandırılmasın istiyor hocam. İçerde parası olanları uzun süre bekletebilir kapatırsa mağazayı . Türkiyede felaket derecede trendyol şikayetleri arttı .
Bence de herkes işini düzgün ve şeffaf yapsın zaten.