merhaba arkadaşlar. qnb'de bir kredi kartımız var. zamanında ödenmediği için nakit çekime kapalı. bugün dönem borcunu ödedim ve ekstra çıkmadan önce ödemem gereken kredi kartı bulunmuyor. qnb, nakit çekimin açılması için 1 gün beklenilmesini isteniyor. ancak yarın ekstre günü ve muhtemelen biraz ödeme çıkacaktır.
sorum şu, yarın gün içerisinde nakit çekime açılır mı kredi kartı? yoksa yeni çıkacak olan ekstrenin de ödenmesi gerekir mi? ayriyeten bir de kredi ödemesi mevcut ancak onun ödeme günü henüz gelmedi
kredi ve nakit avans hk.
7
●252
- 12-03-2025, 20:40:39Zamanında ödeme yapmadığın için açılmayabilir, bu tamamen bankaya bağlı..mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2025, 20:42:53evet hocam, ancak kredi kartının dönem borcu ödenirse nakit çekime açılacağı yazıyor. ancak tekrar ekstre çıkacağı ve mevcutta kredi olduğu için bu etkiliyor mu ondan emin olamadımExchange Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2025, 20:44:59Bunun için en garanti yol müşteri hizmetlerini ara ve sor bence.mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2025, 20:46:42tamamdır teşekkür ederim hocam, canlı desteğe sormuştum aslında, onlar da yarın netleşir kontrol edersiniz demişti. biraz banka politikasına bağlı net bir şey söylenmiyor sanırımExchange Global adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2025, 22:13:24Her bankanin gecikmis odemeleri tarama saatleri vardir. Bu saatler genelde aksam 8 ile 10 arasi olur. Geciken kredi de olsa kredi karti da olsa farketmez. Donem borcu odendiginde 48 saat icerisinde acilir. Sayet Kredi taksit odemesi yapilmadiysa hesaba once bloke konur ve eksi bakiye olarak yansitilir. Eksiyi kapatip musteri hizmetleriyle gorusunce bizim goremedigimiz ama onlarin gorebildigi bir bakiye ortaya cikar. Sesli gorusme yoluyla odendigi takdirde hem bakiye tekrar eksiye dusmez hem de kredi odenmis olur. 😂 Fazlaca detay verdik sanki
