Zamanında ödeme yapmadığın için açılmayabilir, bu tamamen bankaya bağlı..
evet hocam, ancak kredi kartının dönem borcu ödenirse nakit çekime açılacağı yazıyor. ancak tekrar ekstre çıkacağı ve mevcutta kredi olduğu için bu etkiliyor mu ondan emin olamadım