merhaba arkadaşlar. qnb'de bir kredi kartımız var. zamanında ödenmediği için nakit çekime kapalı. bugün dönem borcunu ödedim ve ekstra çıkmadan önce ödemem gereken kredi kartı bulunmuyor. qnb, nakit çekimin açılması için 1 gün beklenilmesini isteniyor. ancak yarın ekstre günü ve muhtemelen biraz ödeme çıkacaktır.
sorum şu, yarın gün içerisinde nakit çekime açılır mı kredi kartı? yoksa yeni çıkacak olan ekstrenin de ödenmesi gerekir mi? ayriyeten bir de kredi ödemesi mevcut ancak onun ödeme günü henüz gelmedi