• 12-03-2025, 20:01:14
    #1
    1 yıllık ve üzeri alımlarda tanımlanan çark hiç bir şekilde tanımlanmadı modlara da bilgi vermiştim.
    Aktif değil mi?
    https://www.r10.net/kampanyalar/rokito-cark/
  • 12-03-2025, 20:02:58
    #2
    Ücretsiz çark hakkına nasıl sahip olabilirim?
    Sadece 1 yıl ve üzeri hizmet alımlarından sonra, ücretsiz çark hakkı talebi için Admin veya Moderatörlere bilgi verebilirsiniz.

    Kazandığım hediyeleri ne zaman alabilirim?
    Kazandığınız hediyeler 3 iş günü içerisinde hesabınıza tanımlanmaktadır.
  • 12-03-2025, 20:03:40
    #3
    "Sadece 1 yıl ve üzeri hizmet alımlarından sonra, ücretsiz çark hakkı talebi için Admin veya Moderatörlere bilgi verebilirsiniz."

    Zaten demişler admine veya modlara bilgi verin diye.. Bu konuyu gören mod tanımlar.
  • 12-03-2025, 20:06:10
    #4
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Sadece 1 yıl ve üzeri hizmet alımlarından sonra, ücretsiz çark hakkı talebi için Admin veya Moderatörlere bilgi verebilirsiniz."

    Zaten demişler admine veya modlara bilgi verin diye.. Bu konuyu gören mod tanımlar.
    bilgi verdim zaten 1-2 moda fakat sonuç çıkmadı epeydir konu açayım dedim.
    1 yıllık hizmet aldım.
  • 12-03-2025, 20:12:26
    #5
    Kurumsal PLUS
    Haklar çok geç tanımlanıyor. Ekstra çok beklentiniz olmasın.
  • 12-03-2025, 20:22:39
    #6
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    @AYJANS; ile iletişime geçebilirsiniz
  • 12-03-2025, 20:22:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba tarafınıza PM gönderdim.