"Sadece 1 yıl ve üzeri hizmet alımlarından sonra, ücretsiz çark hakkı talebi için Admin veya Moderatörlere bilgi verebilirsiniz."

Zaten demişler admine veya modlara bilgi verin diye.. Bu konuyu gören mod tanımlar.