cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Sadece 1 yıl ve üzeri hizmet alımlarından sonra, ücretsiz çark hakkı talebi için Admin veya Moderatörlere bilgi verebilirsiniz."

Zaten demişler admine veya modlara bilgi verin diye.. Bu konuyu gören mod tanımlar.
bilgi verdim zaten 1-2 moda fakat sonuç çıkmadı epeydir konu açayım dedim.
1 yıllık hizmet aldım.