• 12-03-2025, 02:05:16
    #1
    Merhabalar,

    Bişey dikkatimi çekiyor Youtube'da bir KANAL var İllaki denk gelmişsiniz hatrı sayılır takipçi sayısına ulaşmış 2 genç arkadaş araba ticaretleri yapıyor ve son zamanlar da videolarında sürekli kendi Replika Ayakkabılarını İTHAL Adı altında satışını reklamını bağıra bağıra yapıyorlar Shopier'da Mağazalarıda mevcut ve bu ayakkabılar tek marka ilede sınırlı değil tüm popüler lüks markaların farklı farklı modellerini tanıtıyorlar video aralarında fakat sorun şuki daha önce r10'dada çok tartışma konusu haline dönmüş E-ticaret'te Replika SAHTE İmitasyon ürünlerin satışı yasak olması şikayet vb durumlarda çok yüklü cezalarla karşı karşıya kalınabileceğinin bilgisini biliyoruz. Bu adamlar bu işi alenen ortalıkda korkmadan futürsuzca nasıl satışlarına devam ediyorlar hiçmi markaların avukatlarına denk gelmiyorlar şikayet edilmiyor uzun süredirde yapıyorlar milyonların gözü önünde şimdi sizlere sormak istiyorum buradaki olay nedir markalarmı uğraşmak istemiyor devletmi peşlerine düşmüyor esnek davranıyor yoksa alenen bu işi yapmak serbestmi sen ben yapsak demekki bunlar milyonların gözü önünde yapıyorsa herkes yapabilir doğrumudur hocalarım ?
  • 12-03-2025, 02:09:10
    #2
    yok hocam biz yapsak suçlanız ama başkaları yapınca şans gülüyor
  • 12-03-2025, 02:10:28
    #3
    Bu kanalı biliyorum çok itici hareketleri var çektikleri videoların çoğu senaryo zaten
  • 12-03-2025, 02:10:40
    #4
    Demekki sizin gibi birinin şikayet edilmesi ihbar edilmesi bekleniliyor.
  • 12-03-2025, 02:13:50
    #5
    Aktif olarak güçlerini kullanıyorlar, emitasyon ürün satışı yapan kişiler/kurumlara devlet ceza kesmiyor marka avukatları gerekli işlemleri sağlıyor. Ayrıca bu avukatlar iletişime geçip çok yüksek miktarlarda cezai işlemler uyguluyorlar şahıslara/kurumlara. Uzlaşmanın mümkün olduğu bir hususta mevcut ve bu gibi yüksek takipçiye sahip ünlüler şuan için yiyecekleri para cezasını veya avukat ile uzlaşmak için talep edilebilecek miktarı çoktan çıkartmış bulunmaktalar bile. İsim vermek istemiyorum ama bu kişilerin ilk örneği şuanda yüksek yerlerde ülkeleri gezip bir şarkıcı ile vlog vs. çekimi yapıyorlar.
  • 12-03-2025, 02:23:23
    #6
    hako61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aktif olarak güçlerini kullanıyorlar, emitasyon ürün satışı yapan kişiler/kurumlara devlet ceza kesmiyor marka avukatları gerekli işlemleri sağlıyor. Ayrıca bu avukatlar iletişime geçip çok yüksek miktarlarda cezai işlemler uyguluyorlar şahıslara/kurumlara. Uzlaşmanın mümkün olduğu bir hususta mevcut ve bu gibi yüksek takipçiye sahip ünlüler şuan için yiyecekleri para cezasını veya avukat ile uzlaşmak için talep edilebilecek miktarı çoktan çıkartmış bulunmaktalar bile. İsim vermek istemiyorum ama bu kişilerin ilk örneği şuanda yüksek yerlerde ülkeleri gezip bir şarkıcı ile vlog vs. çekimi yapıyorlar.
    Hocam elbette hacimlerinden kaynaklı yüksek KAR ve satış'ta yapacaklardır illaki fakat sattıkları ürünlerin arasında birçok farklı marka yer alıyor ve RÜŞVET adı altında markalarla uzlaştıklarında belli bir miktar para ödediklerinde MARKA'lar EYV siz satışlara devam edinmi diyor? bir süre sonra kapılarını yine çalmayacaklarmı göz önünde bu işlere aynı şekilde devam ettikleri için sürekli Para yedirerekmi bu işlere devam ediyorlar benim bildiğim bu markalar büyük markalar PRADA vb gibi markalar bunlardan alacağı SAKIZ parasıyla marka itibarlarını düşürmek istemezler diye tahmin ediyorum bir miktar para alıp siz satışa devam edin diyeceklerinide hiç sanmıyorum. Fakat bilmiyorum bu işleri söylediğiniz gibide olabilir sadece kendi kişisel fikrim yazık eğer böyle büyük markalar itibar yerine 3 kuruş para ile susturulabiliyorsa.
  • 12-03-2025, 02:28:27
    #7
    DOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam elbette hacimlerinden kaynaklı yüksek KAR ve satış'ta yapacaklardır illaki fakat sattıkları ürünlerin arasında birçok farklı marka yer alıyor ve RÜŞVET adı altında markalarla uzlaştıklarında belli bir miktar para ödediklerinde MARKA'lar EYV siz satışlara devam edinmi diyor? bir süre sonra kapılarını yine çalmayacaklarmı göz önünde bu işlere aynı şekilde devam ettikleri için sürekli Para yedirerekmi bu işlere devam ediyorlar benim bildiğim bu markalar büyük markalar PRADA vb gibi markalar bunlardan alacağı SAKIZ parasıyla marka itibarlarını düşürmek istemezler diye tahmin ediyorum bir miktar para alıp siz satışa devam edin diyeceklerinide hiç sanmıyorum. Fakat bilmiyorum bu işleri söylediğiniz gibide olabilir sadece kendi kişisel fikrim yazık eğer böyle büyük markalar itibar yerine 3 kuruş para ile susturulabiliyorsa.
    Hayır tabikide markalar eyvallah siz satışınıza devam edin demiyorlar ortada somut bir mağaza olmadığı için mağazaları sanal olduğu için marka diyorki bana elindeki emitasyon ürünleri iade et, şu kadar ücret öde ve bizim markamızın ürünlerinin satışını durdur. Kişilerinde mağazaları sanal olduğu için ellerindeki stokları sadece kendileri bildiğinden kaynaklı markaya diyor ki sana şu kadar ücret ödüyorum elimde x üründen 20 adet kaldı (Halbuki ellerinde 1000 adet var) ürünlerini kaptırmıyorlar ekstra bir zararları yok yani bu ürünleri daha sonrasında farklı mağaza üzerinden satıyorlar veya toptan satışa sunuyorlar. Somut bir mağazaya marka avukatı baskın yaptığında markanın tüm ürünlerine el koyar, aslında dijital mağazanın önemi ve en büyük bilinmeyen özelliklerinden biriside budur.
  • 12-03-2025, 02:36:40
    #8
    Kendini onların yerine koy,lavuğun biri geliyor şikayet ediyor seni. Ne kadar doğru
    Sen kazanamıyorsun yapamıyorsun diye başkalarına elleşme
    Onlarda biliyordur illa ki kaç tane avukatları vardır,risk almasalar videoya koymazlar. Instagram'dan story atıp birşey olduğunda ''biz sadece story reklamı aldık'' diyip geçiştirirlerdi.
    Binomo adlı kumar adı altında borsa uygulamasında reklamını yaptılar birşey oldu mu hayır?


    Alıntı
    Bu kanalı biliyorum çok itici hareketleri var çektikleri videoların çoğu senaryo zaten
    Türk halkı böyle başkalarının başarılarını hep kıskanır,kötülüğünü ister. Bu kanal nerelerden buralara geldi. Sizde yapın Youtube video çekmek bedava ?
  • 12-03-2025, 02:48:06
    #9
    hako61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır tabikide markalar eyvallah siz satışınıza devam edin demiyorlar ortada somut bir mağaza olmadığı için mağazaları sanal olduğu için marka diyorki bana elindeki emitasyon ürünleri iade et, şu kadar ücret öde ve bizim markamızın ürünlerinin satışını durdur. Kişilerinde mağazaları sanal olduğu için ellerindeki stokları sadece kendileri bildiğinden kaynaklı markaya diyor ki sana şu kadar ücret ödüyorum elimde x üründen 20 adet kaldı (Halbuki ellerinde 1000 adet var) ürünlerini kaptırmıyorlar ekstra bir zararları yok yani bu ürünleri daha sonrasında farklı mağaza üzerinden satıyorlar veya toptan satışa sunuyorlar. Somut bir mağazaya marka avukatı baskın yaptığında markanın tüm ürünlerine el koyar, aslında dijital mağazanın önemi ve en büyük bilinmeyen özelliklerinden biriside budur.
    hocam bu konular da çok bilgim yoktu ve verdiğin değerli bilgilerden ötürü çok teşekkürler.

    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini onların yerine koy,lavuğun biri geliyor şikayet ediyor seni. Ne kadar doğru
    Sen kazanamıyorsun yapamıyorsun diye başkalarına elleşme
    Onlarda biliyordur illa ki kaç tane avukatları vardır,risk almasalar videoya koymazlar. Instagram'dan story atıp birşey olduğunda ''biz sadece story reklamı aldık'' diyip geçiştirirlerdi.
    Binomo adlı kumar adı altında borsa uygulamasında reklamını yaptılar birşey oldu mu hayır?
    Yav hocam bu çekememezlik yada çok satış yapıyorlar kıskanıyorum kafası değilki Toplumun suç olarak bildiği şeylerin belli bir kitleye erişmiş çok fazla hacme alenen göz önünde reklam yapıp YASAK olan bir hizmeti vermesindeki bu işi sürdürülebilir yapmasının nasıl mümkün olduğunu sorduğum ve bilen arkadaşların bilgi verip aydınlattığı bir konu bu yoksa banane onların kazancından ne satıp ne iş yaptıklarından. Bu Ayakkabı yerine UYUŞTURUCUDA olabilirdi SİLAH'ta olabilirdi sonuçta bunlarda YASAK kategorisine giren ürünler değilmi MARKA'lar içinde aynı şekilde EMEK HIRSIZLIĞI olarakta adlandırılabilecek bişey tutki WEBMASTER ve Bilişim sektöründe bile senin ürettiğin yaptığın bir ürünü yazılımı tasarımı W*r3z ve null gibi satışlar yapılamıyor buda aynı şekilde suçtur ben sen bunu yaptığında şikayet yada dile getirdiğimde kıskançlıkmı oluyor bu durum bence sen çok hassas davranıyorsun yada aynı sektörde işler yapıyorsun. İyi forumlar dilerim.