Kendini onların yerine koy,lavuğun biri geliyor şikayet ediyor seni. Ne kadar doğru
Sen kazanamıyorsun yapamıyorsun diye başkalarına elleşme
Onlarda biliyordur illa ki kaç tane avukatları vardır,risk almasalar videoya koymazlar. Instagram'dan story atıp birşey olduğunda ''biz sadece story reklamı aldık'' diyip geçiştirirlerdi.
Binomo adlı kumar adı altında borsa uygulamasında reklamını yaptılar birşey oldu mu hayır?
Alıntı
Bu kanalı biliyorum çok itici hareketleri var çektikleri videoların çoğu senaryo zaten
Türk halkı böyle başkalarının başarılarını hep kıskanır,kötülüğünü ister. Bu kanal nerelerden buralara geldi. Sizde yapın Youtube video çekmek bedava ?