• 11-03-2025, 07:48:51
    #10
    Hastaneden %90 engel, balthazar hesabı ile %67 süresiz engel raporum, 4268 prim gün 2005 işe griş ile ben emekli olamadım, artık hayal malulen emeklilik. 7-8 hastalığım var, artık iş görmez çalışma gücü kaybı raporuda istiyorlar
  • 11-03-2025, 14:22:23
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Konuya en vakıf kişi olduğumu ifade edeyim öncelikle
    -Maluliyetten emekli olabilmek için en az 10 yıldan beri sigortalı olup 1800 de prim günü olması gerekir ... Bu çok zordur. Özürlülük oranı %100 bile olsa bu %60 iş gücü kaybını karşılamayabilir ...
    -Birde 28/5 madde kapsamında engelli emekliliği vardır bu maluliyete nisbeten kolaydır ama 17 yıldan beri sigortalı olup 3700 gün şartlarına haiz olmak gerekmektedir ..

    Sorularınız olursa cevaplarım