Konuya en vakıf kişi olduğumu ifade edeyim öncelikle
-Maluliyetten emekli olabilmek için en az 10 yıldan beri sigortalı olup 1800 de prim günü olması gerekir ... Bu çok zordur. Özürlülük oranı %100 bile olsa bu %60 iş gücü kaybını karşılamayabilir ...
-Birde 28/5 madde kapsamında engelli emekliliği vardır bu maluliyete nisbeten kolaydır ama 17 yıldan beri sigortalı olup 3700 gün şartlarına haiz olmak gerekmektedir ..

Sorularınız olursa cevaplarım