• 09-03-2025, 22:45:50
    #10
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat olarak arada 1- 1.5 bin lira oynuyor hocam. Tane başı.

    öyle hocam ama araba bu ya can taşıyacaksın eğer alabilecek durum varsa 1500 tl fark olsun
  • 09-03-2025, 22:47:10
    #11
    4 mevsim lastikler sıcaklık farklarını göre karakter değiştiriyormuş ben istanbulda yaşıyorum burada kış çok az oluyor genelde havalar sıcak normal. O yüzden yazlık alıyorum hem performansı bence daha iyi.

    Marka olarak michelin continental Bridgestone düşünebilirsiniz
    Lassa da yerlide iyidir.

    Adana da gebelde sıcaksa yazlık mantıklı olabilir
  • 09-03-2025, 22:47:58
    #12
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle hocam ama araba bu ya can taşıyacaksın eğer alabilecek durum varsa 1500 tl fark olsun
    Haklısınız hocam.
  • 09-03-2025, 22:48:44
    #13
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 mevsim lastikler sıcaklık farklarını göre karakter değiştiriyormuş ben istanbulda yaşıyorum burada kış çok az oluyor genelde havalar sıcak normal. O yüzden yazlık alıyorum hem performansı bence daha iyi.

    Marka olarak michelin continental Bridgestone düşünebilirsiniz
    Lassa da yerlide iyidir.

    Adana da gebelde sıcaksa yazlık mantıklı olabilir
    Evet hocam Adana genelde sıcak oluyor. Söylediğiniz markalarada bakacağım.
  • 09-03-2025, 22:52:19
    #14
    İnsan için ayakkabı neyse araba için de lastik o dur. İmkanınız varsa kaliteli marka tercih edin hocam. Sağlığınız ve canınız için +1.500 TL çok bir şey değil.
  • 09-03-2025, 23:38:24
    #15
    yazlık Michelin Primacy 4+ kullanıyorum çok memnunum. sıcak yerde yaşıyorsanız 4 mevsime gerek yok diye düşünüyorum.
  • 10-03-2025, 10:43:30
    #16
    Kumho araştırın hocam. Pişman olmazsınız.
  • 10-03-2025, 11:10:24
    #17
    Sakın 4 mevsim almayın hocam performansı çok düşük yaz lastiği olarak Lassa çabuk çatlıyor kesinlikle Goodyear öneririm 👍
  • 10-03-2025, 14:21:22
    #18
    Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakın 4 mevsim almayın hocam performansı çok düşük yaz lastiği olarak Lassa çabuk çatlıyor kesinlikle Goodyear öneririm 👍
    Pek çok kişi dediğiniz düşünceyi söyledi hocam. Teşekkürler.