Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 mevsim lastikler sıcaklık farklarını göre karakter değiştiriyormuş ben istanbulda yaşıyorum burada kış çok az oluyor genelde havalar sıcak normal. O yüzden yazlık alıyorum hem performansı bence daha iyi.

Marka olarak michelin continental Bridgestone düşünebilirsiniz
Lassa da yerlide iyidir.

Adana da gebelde sıcaksa yazlık mantıklı olabilir
Evet hocam Adana genelde sıcak oluyor. Söylediğiniz markalarada bakacağım.