Fox35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın 4 mevsim almayın hocam performansı çok düşük yaz lastiği olarak Lassa çabuk çatlıyor kesinlikle Goodyear öneririm 👍
Pek çok kişi dediğiniz düşünceyi söyledi hocam. Teşekkürler.