• 09-03-2025, 01:49:28
    #1
    Arkadaşlar selam;

    Adsense onayı alamayacağım sitelerimde Adsterra kullanıyorum.

    Adsterra panelinde aktif olan reklamlar sürekli "resumbit" pozisyonuna düşüp aktif edilmesi gerekiyor. Spoiler içindeki gibi:





    Sorum şu: Bu reklamları "Resumbit" yapıp tekrar "get code" pozisyonuna getirince sitedeki reklam kodlarını değiştirmek gerekiyor mu? Reklamlar kodu değiştirmeden sitede yayınlanıyor ama gelir çok düşük. Acaba sitedeki kodu tazelemediğim için tıklamalar saymıyor mu?

    Bilgisi olan ve paylaşan herkese teşekkürler.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Merhaba, Resubmit demek , bu reklam kodunun yayınlandıgı sayfa hiç ziyaretçi almadı demektir.
      Yani kodu, ziyaretçi alan bir sayfaya yerleştirmeniz gerekir,
      eğer kodun oldugu sayfa ziyaretçi alıyorsa, bu sefer reklam kodunu yanlış yerleştiriyorsunuz demektir.
  • 31-03-2025, 23:13:48
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhaba, Resubmit demek , bu reklam kodunun yayınlandıgı sayfa hiç ziyaretçi almadı demektir.
    Yani kodu, ziyaretçi alan bir sayfaya yerleştirmeniz gerekir,
    eğer kodun oldugu sayfa ziyaretçi alıyorsa, bu sefer reklam kodunu yanlış yerleştiriyorsunuz demektir.
  • 31-03-2025, 23:15:15
    #3
    Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Resubmit demek , bu reklam kodunun yayınlandıgı sayfa hiç ziyaretçi almadı demektir.
    Yani kodu, ziyaretçi alan bir sayfaya yerleştirmeniz gerekir,
    eğer kodun oldugu sayfa ziyaretçi alıyorsa, bu sefer reklam kodunu yanlış yerleştiriyorsunuz demektir.
    Cevap için teşekkürler. Bıraktım hocam adsterrayı. Ama aklımda olsun.
  • 02-04-2025, 00:25:28
    #4
    TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap için teşekkürler. Bıraktım hocam adsterrayı. Ama aklımda olsun.
    Kullandiginiz baska firma varmı hocam
  • 02-04-2025, 00:26:59
    #5
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandiginiz baska firma varmı hocam
    Yok hocam adsense onaylanmayanları ıskartaya atıyorum.