Arkadaşlar selam;

Adsense onayı alamayacağım sitelerimde Adsterra kullanıyorum.

Adsterra panelinde aktif olan reklamlar sürekli "resumbit" pozisyonuna düşüp aktif edilmesi gerekiyor. Spoiler içindeki gibi:





Sorum şu: Bu reklamları "Resumbit" yapıp tekrar "get code" pozisyonuna getirince sitedeki reklam kodlarını değiştirmek gerekiyor mu? Reklamlar kodu değiştirmeden sitede yayınlanıyor ama gelir çok düşük. Acaba sitedeki kodu tazelemediğim için tıklamalar saymıyor mu?

Bilgisi olan ve paylaşan herkese teşekkürler.