Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Resubmit demek , bu reklam kodunun yayınlandıgı sayfa hiç ziyaretçi almadı demektir.
Yani kodu, ziyaretçi alan bir sayfaya yerleştirmeniz gerekir,
eğer kodun oldugu sayfa ziyaretçi alıyorsa, bu sefer reklam kodunu yanlış yerleştiriyorsunuz demektir.
Cevap için teşekkürler. Bıraktım hocam adsterrayı. Ama aklımda olsun.