• 07-03-2025, 15:02:51
    #1
    Uzun zamandır kulunç ağrısı çekiyorum fizik tedaviden hareketler falan verdiler ama aynı ağrıyı 1 haftadır çekiyorum. Sol kürek kemiğimin altına doğru ağrıyor. Bunun çözümünü bilenler yorum yazabilir mi?
  • 07-03-2025, 15:07:22
    #2
    Takip
  • 07-03-2025, 15:10:35
    #3
    Sadece NET Çözümler 🚀
    Geçmiş olsun hocam bende çok fazla çektim her ağrı kulunç olmayabilir beyin ve sinir cerrahisine bir görünün bence.
  • 07-03-2025, 15:12:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bilgisayar başında sırtınızı yaslamadan oturduğunuzda ya da yel girdiğinde o kürek kemiğinin yanındaki damar inanılmaz derecede ağrır. Orasını açıp ısıtıcı kremle ya da bebek yağı ile iyice ovun. Sonrasında anam babam usulü yakınınızdaki birinin dirseği ile o damarın üzerine bastırarak masaj yapın. Tatlı tatlı alışık değilseniz acı acı ağrır. Ne kadar çok bastırıp masaj yaptırırsanız o kadar çok rahatlarsınız.

    bahsettiğim yerler buralar.
  • 07-03-2025, 15:24:06
    #5
    Bende çok kulunç ağrısı yaşadım ve yaşamaktayım. Medikal masaja gitmenizi öneririm kulunç ağrısına en iyi gelen şey masaj. Fakat merdiven altı masaj salonları değil gerçekten medikal masaj yapan yerlere gitmeniz gerekiyor.
    Bunlar sadece tavsiyedir.
  • 08-03-2025, 02:28:06
    #6
    Geçmiş olsun çok uzun zamandır kronik olarak bu ağrıyı çekiyorum
  • 10-03-2025, 09:55:45
    #7
    ArelDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam bende çok fazla çektim her ağrı kulunç olmayabilir beyin ve sinir cerrahisine bir görünün bence.
    Göründüm hocam MR çekildi röntgen çekildi bir şey çıkmadı. Ortopedi de de aynı şekilde souç çıkmadı. En son fizik tedavi doktoru ağrının yerine kadar kendisi bildi ve bu kulunç ağrısı dedi. Krem verdi bunu o bölgeye sür sonrasında da sıcak havlu koy dedi. 1 hafta oldu yapıyorum ama fayda etmiyor.

    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgisayar başında sırtınızı yaslamadan oturduğunuzda ya da yel girdiğinde o kürek kemiğinin yanındaki damar inanılmaz derecede ağrır. Orasını açıp ısıtıcı kremle ya da bebek yağı ile iyice ovun. Sonrasında anam babam usulü yakınınızdaki birinin dirseği ile o damarın üzerine bastırarak masaj yapın. Tatlı tatlı alışık değilseniz acı acı ağrır. Ne kadar çok bastırıp masaj yaptırırsanız o kadar çok rahatlarsınız.

    bahsettiğim yerler buralar.
    Tamam hocam deneyeceğim teşekkür ederim. Masaj aleti var küçük onunla yapıyoruz gitmiyor demek ki söylediğiniz gibi biraz sert yapılması gerekiyor.

    Anteplii27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çok kulunç ağrısı yaşadım ve yaşamaktayım. Medikal masaja gitmenizi öneririm kulunç ağrısına en iyi gelen şey masaj. Fakat merdiven altı masaj salonları değil gerçekten medikal masaj yapan yerlere gitmeniz gerekiyor.
    Bunlar sadece tavsiyedir.
    O ağrılar tamamen kayboluyor mu hocam bir kaç kez gittiğimde?

    hasanmcl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun çok uzun zamandır kronik olarak bu ağrıyı çekiyorum
    Size de geçmiş olsun hocam çok lanet bir şey, masabaşı çalışıyorum oturasım gelmiyor. Bu ağrıdan kurtulduğumda nasıl kurtulduğumu burada paylaşacağım.
  • 10-03-2025, 10:19:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Haribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam deneyeceğim teşekkür ederim. Masaj aleti var küçük onunla yapıyoruz gitmiyor demek ki söylediğiniz gibi biraz sert yapılması gerekiyor.
    Hocam aynen dirsek ile o damarın üzerine ağrıyan yer tam olarak nereyse o tarafa bastırın. dirsek ile 360 derece manevra yaparak. Sürekli aynı yere yaptırmayın ama. 1 dakika ağrıyan yer 1 dakika biraz aşağısı ya da üstü o şekilde. Isıtıcı krem olarak bengay öneririm.