Haribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam hocam deneyeceğim teşekkür ederim. Masaj aleti var küçük onunla yapıyoruz gitmiyor demek ki söylediğiniz gibi biraz sert yapılması gerekiyor.
Hocam aynen dirsek ile o damarın üzerine ağrıyan yer tam olarak nereyse o tarafa bastırın. dirsek ile 360 derece manevra yaparak. Sürekli aynı yere yaptırmayın ama. 1 dakika ağrıyan yer 1 dakika biraz aşağısı ya da üstü o şekilde. Isıtıcı krem olarak bengay öneririm.