• 05-03-2025, 18:42:08
    #1
    3 bloklu bir siteyiz. Blokların birinin altında tekel/market var. Market sahibi; selam almaz, bedava ürün satar gibi hareketleri vardır falan, anladınız siz onu. Özetle geçmişten gelen bir gıcığım zaten var. Az önce çocuğum çubuk kraker istedi, ben de almak için markete girdim. Kasaya gittiğimde pos makinesi bugün kapalı dedi (Sadece kraker aldığım için). Ne diyebilirim ki? Krakeri bıraktım ve çıktım. O an kendime söz verdim: Mecbur kalmadıkça bu marketten bir daha alışveriş yapmayacağım. Oruç zaten zorlamıştı, gereksiz yere gerildim. Bu sinirle hayatımda ilk kez bir işletmeye olumsuz yorum bıraktım. Şimdi daha sakinim İyi ki getir götür uygulamalar var, işimizi hallediyoruz. Neden bilmiyorum ama bunu size anlatmak istedim
  • 05-03-2025, 18:48:25
    #2
    Mantıklı bir yaklaşım olur hocam, çok acil gerekmedikçe bu tarz esnafa prim vermeyin, o esnafın umursamaz tavırlarını çekecek kadar ahmak olanlar ancak onlara dahil olmalılar.
  • 05-03-2025, 18:48:47
    #3
    Mahalle bakkalımızda aynı şekilde. Aç kalırım yine herhangi bir ürün almam.
  • 05-03-2025, 18:49:07
    #4
    Yakında batar zaten. Esnaflıkta ayrı bir beceri ister herkes esnaflık yapamaz.
  • 05-03-2025, 18:50:11
    #5
    hocam mıymıy konuşan kolay gelsin denildiğinde cevap vermeyen esnafa 2. kez gidilmez kural budur.
    öyle yerlerde küçük ürünlere kart çekmiyorlar hocam ondan demiştir. Ödeyeceği komisyonla zararına satacak adam
  • 05-03-2025, 18:52:30
    #6
    DSajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 bloklu bir siteyiz. Blokların birinin altında tekel/market var. Market sahibi; selam almaz, bedava ürün satar gibi hareketleri vardır falan, anladınız siz onu. Özetle geçmişten gelen bir gıcığım zaten var. Az önce çocuğum çubuk kraker istedi, ben de almak için markete girdim. Kasaya gittiğimde pos makinesi bugün kapalı dedi (Sadece kraker aldığım için). Ne diyebilirim ki? Krakeri bıraktım ve çıktım. O an kendime söz verdim: Mecbur kalmadıkça bu marketten bir daha alışveriş yapmayacağım. Oruç zaten zorlamıştı, gereksiz yere gerildim. Bu sinirle hayatımda ilk kez bir işletmeye olumsuz yorum bıraktım. Şimdi daha sakinim İyi ki getir götür uygulamalar var, işimizi hallediyoruz. Neden bilmiyorum ama bunu size anlatmak istedim
    https://www.r10.net/sorum-var/438549...a-mevzusu.html

    Aynısı Aynısı
  • 05-03-2025, 19:41:32
    #7
    Tekelci esnafı ve motorcu esnafı aynı şaşmaz.
  • 05-03-2025, 20:36:03
    #8
    Cebinde Parası olan esnaf şeklidir. Toktur
  • 05-03-2025, 22:12:56
    #9
    Son zamanlarda bu ÅŸekilde davranan esnaf çoÄŸalmadı mı? Ben çok denk gelmeye baÅŸladım. İş yok deyip, gelen müşteriyi beÄŸenmeme ya da farklı cevaplara giriÅŸme. 😏