3 bloklu bir siteyiz. Blokların birinin altında tekel/market var. Market sahibi; selam almaz, bedava ürün satar gibi hareketleri vardır falan, anladınız siz onu. Özetle geçmişten gelen bir gıcığım zaten var. Az önce çocuğum çubuk kraker istedi, ben de almak için markete girdim. Kasaya gittiğimde pos makinesi bugün kapalı dedi (Sadece kraker aldığım için). Ne diyebilirim ki? Krakeri bıraktım ve çıktım. O an kendime söz verdim: Mecbur kalmadıkça bu marketten bir daha alışveriş yapmayacağım. Oruç zaten zorlamıştı, gereksiz yere gerildim. Bu sinirle hayatımda ilk kez bir işletmeye olumsuz yorum bıraktım. Şimdi daha sakinim

İyi ki getir götür uygulamalar var, işimizi hallediyoruz. Neden bilmiyorum ama bunu size anlatmak istedim