• 05-03-2025, 18:06:16
    #1
    Mesela yani...
  • 05-03-2025, 18:08:40
    #2
    Bu tip insanlar hayatınızın her anında var ama sesi çıkmıyordur hocam yani siz fark etmiyorsunuzdur A kişisi için iyi gözüken biri B kişisine sebepsiz yere tavır takınıyor. Bunu gayet normal karşılayıp yolunuza odaklanın günümüzde yapılması gereken bu.
  • 05-03-2025, 18:11:39
    #3
    Merhaba dostum kendi irade ve fikrine insanları önemsemene mutlu oldum öncelikle diyeceğim şu ki bu tarz insanlarla yüz göz olman bile hata senin için umursama kafana takma neden kafana takıyorsun ki senin bir ayıbın yok bir iki selam verdi eyvallah eyvallah bu kadar ha zaten birinin içinde olsa her şekil sana karşılık verir vs vs ama muhattap olma yani umursama kafana da takma böyle şeyleri takılı kaldığın yerde aksi takdirde adım atamaz olursun senin onu tam tersi küçümsemen gerek hesaba almaman gerek anlatabiliyormuyum senin eksin yok onun eksisi var bu yüzden ondan bir adım öndesin daima kendine bu kriteri belirle
  • 05-03-2025, 18:14:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam sıfır bir repliği hesabı selam Allahın selamı niye almuyon *** diyemezsiniz.

    Yani insanlar bir birime selam vermek zorunda değil siz nezaketen selam vermişsiniz alıp almaması ona kalmış.

    kişiye bir daha selam vermeyin o verirse sizde aynı tepkiyi ona verirsiniz bir nebze anlar fazla kurulmaya ve kafaya takmaya gerek yok hayat kısa hocam boşverin
  • 05-03-2025, 18:15:14
    #5
    sen selam vermeye devam et, bırak almasın
  • 05-03-2025, 18:15:32
    #6
    Kişiyle uğraşan FELAKETE, İşiyle uğraşan SELAMETE erer!
    Bunu izmir tepecikte bir nargilecide görmüştüm.
    Tam sırası olsa gerek ki cuk diye oturdu hocam

    Saygılar.
  • 05-03-2025, 18:15:51
    #7
    Boşverin hocam. Aynısı başimizdan geçti, en iyisi selam sabahı kesmek.
  • 05-03-2025, 18:16:19
    #8
    ErdewBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sıfır bir repliği hesabı selam Allahın selamı niye almuyon *** diyemezsiniz.

    Yani insanlar bir birime selam vermek zorunda değil siz nezaketen selam vermişsiniz alıp almaması ona kalmış.

    kişiye bir daha selam vermeyin o verirse sizde aynı tepkiyi ona verirsiniz bir nebze anlar fazla kurulmaya ve kafaya takmaya gerek yok hayat kısa hocam boşverin
    Hocam normalde takmama ama her gün yüz yüze bakıyoruz yan yanayız. her gün karşılaşıyorsun yani onun içn.
  • 05-03-2025, 18:17:35
    #9
    hocam niye gıybetini ettin onun günahını boynuna aldın ki şimdi

    selam vermişsin almamış parayla değil ya selam veren alandan üstündür

    2-3 denedin olmuyor selamı kesersin bunda yanlış bir şey yok zaten selam verilecek insan var verilmeyecek insan var.

    edit: selam alsa arkadaş olsanız daha mı iyi bu anlattıklarından sonra ? arkadaşını da iyi seçmen lazım