Merhaba dostum kendi irade ve fikrine insanları önemsemene mutlu oldum öncelikle diyeceğim şu ki bu tarz insanlarla yüz göz olman bile hata senin için umursama kafana takma neden kafana takıyorsun ki senin bir ayıbın yok bir iki selam verdi eyvallah eyvallah bu kadar ha zaten birinin içinde olsa her şekil sana karşılık verir vs vs ama muhattap olma yani umursama kafana da takma böyle şeyleri takılı kaldığın yerde aksi takdirde adım atamaz olursun senin onu tam tersi küçümsemen gerek hesaba almaman gerek anlatabiliyormuyum senin eksin yok onun eksisi var bu yüzden ondan bir adım öndesin daima kendine bu kriteri belirle