hocam niye gıybetini ettin onun günahını boynuna aldın ki şimdi

selam vermişsin almamış parayla değil ya selam veren alandan üstündür

2-3 denedin olmuyor selamı kesersin bunda yanlış bir şey yok zaten selam verilecek insan var verilmeyecek insan var.

edit: selam alsa arkadaş olsanız daha mı iyi bu anlattıklarından sonra ? arkadaşını da iyi seçmen lazım