hocam niye gıybetini ettin onun günahını boynuna aldın ki şimdi
selam vermişsin almamış parayla değil ya

selam veren alandan üstündür
2-3 denedin olmuyor selamı kesersin bunda yanlış bir şey yok zaten selam verilecek insan var verilmeyecek insan var.
edit: selam alsa arkadaş olsanız daha mı iyi bu anlattıklarından sonra ?

arkadaşını da iyi seçmen lazım