Çok şey beklememek gerek bir çalışandan.
Alın ne alacaksanız, ödeyin parasını, çıkın, gidin.
Yazık şu mübarek zamanlarda.
Suratsız Esnaf Sorunsalı
13
●370
- 06-03-2025, 16:39:43bazı esnaflarda anlam veremedim psikoloji var gereksiz bir kasıntı hali veya laubaliDSajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela bazı esnaflar gördüm genelde bakkal hep bir sinir hali
benim tahminim sırf para kazanmak için yer açan tipler böyle sıkıntılı yani normalde sıkıntılı bir tip iş yerinde vs yada elinde toplu para var boşta kalmayayım diye dükkan açıyor.. sonrası malum millete salça oluyor !
İyi ki getir götür uygulamalar var, işimizi hallediyoruz. Neden bilmiyorum ama bunu size anlatmak istedim