Gerçekten çok bunaldım. Dürüst kimse kalmadımı bu ülkede yahu
Evin elektrik tesisatı ile ilgili ustaya parayı peşin ödüyorum, şu gün gelecem diyor gelmiyor, bugün gelecem diyor gelmiyor, sonra aradığımda arama lan habire diye bağırıyor, ben de ana bacı sövdüm kapadım buraya adım atarsan vururum seni dedim.Sonra tesisatçı çağırdım, ama evin içindeki tesisata kör tapa takmamış, işi bitirdim dedi parayı aldı, vanayı bir açtık evi su bastı. 50 tl lik kör tapa için ya sabır dedik.
Şimdi de ufak bir inşaat işimiz var, hatıl beton atılacak, usta beni arıyor işteyim, diyorki tahta kalıp lazım, ya usta dedim ben sana tahta kalıbı nereden bulayım, ustanın kendi kalıbı olur senin nasıl yok. Burası uzak ve çamur ben nasıl buraya kalıp getirim diyor. Abi delirecem ya vallahi billahi bıktım usandım bu ülkede hiç mi dürüst işini namusluca yapıp parasını alıp giden yok ya ? Yemin ederim paradan kaçmıyorum kısmıyorum, zorla ite kaka iş yaptırıyorum paramla ya acayip sinirlerim bozuldu.