inşaatçıların tuzu kuru çünkü senin işin olmasa alternatif 50 iş daha var zaten :d
Söz verdiysen, o söz namusdur, kim çağırırsa çağırsın onu yaparsın. Bu ahlak gereğidir.
Aynı sorunları bende yaşıyorum ülkede işini güzel yapan insan bulmak o kadar zor ki bıktım gerçekten.
malesef hocam
Asla peşin para ödemeyin, parayı alan gelmez.
Kimseye peşin ödemiyorum, bana malzemem kalmadı önden versen olur mu diye ağladı, bizde iyi insanız ya işte kıyamadık verdik karaktersize