Öncelik İle Selamlar Değerli Bilirkişiler Ve Değerli R10 Ailesi Site Yönetiminden Ricam Konum Yanlış Yerde Ve Yanlış Bir Şekilde İse Konumun Taşınması Sözü Kısa Keserek Konuya Gireyim
Yaklaşık Bir Aydır Smm Panel İçeriklerini Shopier Hesapımda Satışa Sundum Ve Aklıma Kazançım İle Birden Bir Soru Geldi Arkadaşlar Herkesin Bildiği Gibi Dijital Ürün Satmak Çok Kolay Bir İş Ama Hukuksal Yolda Ne Kadar Kolay Onu Öğrenmek İstiyorum Şuan Bir Kazançım Var Ve Bir Şirket Değilim İşlerim Ufak Tefek Kazançlar Sağlamama Yarıyor Siz Değerli Okurlara Sormak İstediğim Sorum İse Bu İşlerim Vergi Kısmı İnternete Biraz Bilgi Kirliliği Var Biliyorsunuzki 9/10 Belgesi İle Evden Üretim Yapıp Satanlar Belli Bir Baraja Kadar Sıkıntı Yaşamıyor Benim Sorum İse Dijital Ürün İçin Bende Mi 9/10 Belgesi Almalıyım Yoksa Farklı Bir Belgemi
Şimdiden Gelen Geri Dönüş Ve Bilgiler İçin Teşekkürler
Değerli Bilirkişiler Konuya
6
●230
- 04-03-2025, 02:12:529/10 Belgesi Esnaf Vergi Muafiyeti Belgesi
bizim işle alakası yoktur hocam.
Dijital ürünlerin satışına %20 KDV zorunluluğu getirildi.
Daha doğrusu %18'den 20 barajına çıktı.
Her siparişte KDV'yi müşteriye yansıtarak, sadece üç aydan üç aya ve yılda bir kez gelir geçici + gelir vergisi ödersiniz.
Kazancınız iyiyse %50 iş komisyonu %15 vergi ile süreci tamamlarsınız. Bu da ortalama %35 kazanç demektir.
Eğer KDV'yi cepten öderseniz %50 iş komisyonu, %35 vergi ile %15'lik dilimden yararlanırsınız.
İş komisyonu servisinden servisine değişir, tamamen kabataslak belirttim üstadım.
Ama sonuç olarak ya %35 kazanıyorsun ya da %15 - 04-03-2025, 02:14:52Konuyu Biraz Açma Şansınız Varmı ? Biraz Cahilim Bu Konularda Herhangi Bir Belge Almalıyım Yoksa Belgesizmi Ve Benden Vergiyi Nasıl Tahsil Edecekler Yok İse Benim mi Ödemem Gerekiyorbayiavm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2025, 02:15:23Bir muhasebeciye sorarsanız daha net ve şeffaf anlatacaktır ben kabataslak anlattım üstat.snowlft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2025, 02:17:17Konuyla İlginiz İçin Teşekkürler Hocam Saolunbayiavm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2025, 02:27:15Muhasebeciniz yoksa tutmak konu açmak dan daha fayda sağlar. Giriş çıkış ve kota fatura gibi durumları kendisi ile değerlendirmelisiniz. Basit usül 7 sene çalıştık bazı arkadaşlarım devam etmek istediler benim muhasebecim gerçeğe geçmezsen ceza yiceksin demişti. Bende biraz bekleyelim derken gerçek usül yapmış bile haberim yokken Allah razı olsun kritik noktada müdehale etmiş. Aynı sektör 3 arkadaşımıza 80 bin tl ceza geldi... Sizler için daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Bulunduğunuz bölge de yarın bir yüz yüze gelmeniz içinizi rahatlatır hem de fiziki her daim daha iyidir.
- 04-03-2025, 02:34:54Teşekkürler Hocam Yarın İlk İşim Muhasebeciye Uğramak OlucakPFSENSE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle