Muhasebeciniz yoksa tutmak konu açmak dan daha fayda sağlar. Giriş çıkış ve kota fatura gibi durumları kendisi ile değerlendirmelisiniz. Basit usül 7 sene çalıştık bazı arkadaşlarım devam etmek istediler benim muhasebecim gerçeğe geçmezsen ceza yiceksin demişti. Bende biraz bekleyelim derken gerçek usül yapmış bile haberim yokken Allah razı olsun kritik noktada müdehale etmiş. Aynı sektör 3 arkadaşımıza 80 bin tl ceza geldi... Sizler için daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Bulunduğunuz bölge de yarın bir yüz yüze gelmeniz içinizi rahatlatır hem de fiziki her daim daha iyidir.
Teşekkürler Hocam Yarın İlk İşim Muhasebeciye Uğramak Olucak