snowlft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu Biraz Açma Şansınız Varmı ? Biraz Cahilim Bu Konularda Herhangi Bir Belge Almalıyım Yoksa Belgesizmi Ve Benden Vergiyi Nasıl Tahsil Edecekler Yok İse Benim mi Ödemem Gerekiyor
Bir muhasebeciye sorarsanız daha net ve şeffaf anlatacaktır ben kabataslak anlattım üstat.