Ticaret yapabilir miyim?
58
●4.968
- 26-02-2025, 22:46:26Konuya tıklayabilirsiniz iyi akşamlar. Coca cola ile naysın anlaşması. 30 Kere litrelik kola içip kapağını uygulamaya girene işbankası veriyor 350₺. Ben de kola kapağı satıyorum.
Essraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-02-2025, 22:46:40Üyeliği durdurulduForumda çok ticareti olan birisi mi az önce bir kişi bahsetmişti isimleri görürsünüz diye ama emin olamadım size sorayım dedim.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2025, 22:47:27Üyeliği durdurulduTicaret yapmak istediğimde size dönüş sağlayacağım teşekkür ederim.FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2025, 22:51:47Evet, hemen hemen herkesle bir geçmişi var. Forumun yerli ve milli en büyük dolandırıcısı, dolandırıcılar kralıdırEssraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2025, 22:52:33Üyeliği durdurulduAnladım uzak olmak daha hayırlı gibi geldi.Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2025, 23:05:24Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim, bakacağım.m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2025, 23:06:57onun dışında normal hayatta nasıl ticaret yapıyorsanız ona göre davranın.Essraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
söylenecek çok şey var da forumda bunlar söylendi ama
daha önce off topic ve sorum var yada arama kısmına yazıp ticarete dair herşeyi öğrenin.