Konuya tıklayabilirsiniz iyi akşamlar. Coca cola ile naysın anlaşması. 30 Kere litrelik kola içip kapağını uygulamaya girene işbankası veriyor 350₺. Ben de kola kapağı satıyorum.
Essraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 TL'ye neden 350 versin pek anlayamadım kusura bakmayın.