FreudAdler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya tıklayabilirsiniz iyi akşamlar. Coca cola ile naysın anlaşması. 30 Kere litrelik kola içip kapağını uygulamaya girene işbankası veriyor 350₺. Ben de kola kapağı satıyorum.
Ticaret yapmak istediğimde size dönüş sağlayacağım teşekkür ederim.