• 26-02-2025, 02:49:29
    #10
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer mobil imzanız varsa Uyap üzerinden şikayette bulunabiliyorsunuz.
    sonrasında benim gidip ifadedir davadır takip etmem gerekiyor mu
  • 26-02-2025, 12:53:51
    #11
    SecretRelic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonrasında benim gidip ifadedir davadır takip etmem gerekiyor mu
    şikayetinize bağlı. Eğer tazminat veya zararınızın giderilmesini istiyorsanız evet takip edeceksiniz. yada şikayet edersiniz savcılık birde sizden dinlemek ister ifadeye çağırır. dosyaya göre değişir sorduğunuz durum