SecretRelic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrasında benim gidip ifadedir davadır takip etmem gerekiyor mu
şikayetinize bağlı. Eğer tazminat veya zararınızın giderilmesini istiyorsanız evet takip edeceksiniz. yada şikayet edersiniz savcılık birde sizden dinlemek ister ifadeye çağırır. dosyaya göre değişir sorduğunuz durum