delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer mobil imzanız varsa Uyap üzerinden şikayette bulunabiliyorsunuz.
sonrasında benim gidip ifadedir davadır takip etmem gerekiyor mu