• 25-02-2025, 17:28:44
    #19
    caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın taksit için teklif sundum dediğiniz için ödeme niyetiniz var sandım yardımcı oldum. Ödeme niyetinizin olmadığı belli olmuyor.
    Pardon, 5 kere okudum Anlamadım?
  • 25-02-2025, 19:02:06
    #20
    Bir arkadaşım yıllar önce Türkiye’den kredi çekip amerikaya gitti. Normalde 1 yıl kalıp gelecekti fakat ülkenin çok kötüye gidişi onun Amerikada kız arkadaş yapması dönme planlarını iptal etti ve oda krediyi ödememe kararı aldı ve ödemedi. Geçenlerde ödemiş tüm borcu ilk çektiği kredi fiyatını ödemiş faizsiz bir şekilde. 50 bin tl için 130 bin ödemek çok mantıklı gelmedi
  • 25-02-2025, 19:20:42
    #21
    GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir arkadaşım yıllar önce Türkiye’den kredi çekip amerikaya gitti. Normalde 1 yıl kalıp gelecekti fakat ülkenin çok kötüye gidişi onun Amerikada kız arkadaş yapması dönme planlarını iptal etti ve oda krediyi ödememe kararı aldı ve ödemedi. Geçenlerde ödemiş tüm borcu ilk çektiği kredi fiyatını ödemiş faizsiz bir şekilde. 50 bin tl için 130 bin ödemek çok mantıklı gelmedi
    Aynen öyle 3 ay ödeyemedim bankaya varlık şirketine devretmişler ; 50 bin bilmem ne faizinin bilmemne faiziyle 100 olmuş.
    ilk aradığımda dedim fazla bu 70-80 bin arası yapın ödeyeyim yok 1 tl bile inmeyiz dediler. Tamam siz bilirsiniz dedim kapadım aradan 1 ay geçti sonra pişman oldular 90 bin verin kapatalım vs dediler dedim parayı harcadım param yok maalesef . İşte bugün aradığımda da neymiş borç 117 bin e yükselmiş ama bugüne özel 99 bin 837 tl yapacaklarmış yani 100 bin 😅 bunuda 12 ay a böleceklermiş. tamam dedim hadi ödeyeyim kapansın aklımda kalıyo çünkü ödeme kısmına bi geçtim

    Bonus kart var bende en aşağıdan 2. Oluyor 12 taksit 129 bin 370₺ 😂 dedim bu ne hani 100’dü? Banka komisyon alıyor diyo dedim bırakın bu işleri ödemiyorum param olunca öderim delirecem ya paramda var aslında beni sarsmaz şuanda ama kendimi enayi gibi hissediyorum hayatta ödemem
    50 bine 130 bin ne !?
  • 26-02-2025, 13:05:20
    #22
    @DetoneDatome; bu kadar beklemeyecektin daha once mudahale etsen bu kadar sıkıntı olmazdı.. paran olmasada müdahale deceksin bankayı arayıp odemeyemiyorum taksitlendirin vs diyorsun

    neyse tüketici haklarına başvurabilirsin, tanıdığın bu işlere bakan avukat varsa sorabilirsin... son olarak bankayı arayıp ben bu parayı ödeyecek gücüm yok ve faiziniz çok fazla yardımcı olun de aksi halde sizi şikayet edeceğim dersin en son çare...

    benim bildiğim bu kadar...

    edit ek:
    eğer sicilin bozuk değilse bazı bankalarda yeni müşteriye 25k 50k faizsiz kredi olayı var araştirabilirsin..
    tüm bankaların ihtiyaç kredilerini kıyaslayarak sana en uygununu bulabilirsin..

    ama ne yazık ki ülkeyi öyle bir hale getirdiler ki ! her türlü zararlı çıkacaksın
  • 26-02-2025, 16:45:12
    #23
    Hala indirim yok
  • 26-02-2025, 18:17:01
    #24
    Eğer iş inada bindiyse, işinizden ayrılın. Sakın taahhüt vermeyin. Taahhüdü ihlalin hapis cezası var. Zaten tahsil zaman aşımı yaklaşınca sizi arayıp 50000i 5000e kapatmaya çalışacaklar. Kaybol len diyip 2000e anlaşın. Ama geliriniz ve inadınız varsa...
  • 26-02-2025, 20:25:48
    #25
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer iş inada bindiyse, işinizden ayrılın. Sakın taahhüt vermeyin. Taahhüdü ihlalin hapis cezası var. Zaten tahsil zaman aşımı yaklaşınca sizi arayıp 50000i 5000e kapatmaya çalışacaklar. Kaybol len diyip 2000e anlaşın. Ama geliriniz ve inadınız varsa...
    Aynen böyle yapacağım