GameAnka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir arkadaşım yıllar önce Türkiye’den kredi çekip amerikaya gitti. Normalde 1 yıl kalıp gelecekti fakat ülkenin çok kötüye gidişi onun Amerikada kız arkadaş yapması dönme planlarını iptal etti ve oda krediyi ödememe kararı aldı ve ödemedi. Geçenlerde ödemiş tüm borcu ilk çektiği kredi fiyatını ödemiş faizsiz bir şekilde. 50 bin tl için 130 bin ödemek çok mantıklı gelmedi
Aynen öyle 3 ay ödeyemedim bankaya varlık şirketine devretmişler ; 50 bin bilmem ne faizinin bilmemne faiziyle 100 olmuş.
ilk aradığımda dedim fazla bu 70-80 bin arası yapın ödeyeyim yok 1 tl bile inmeyiz dediler. Tamam siz bilirsiniz dedim kapadım aradan 1 ay geçti sonra pişman oldular 90 bin verin kapatalım vs dediler dedim parayı harcadım param yok maalesef . İşte bugün aradığımda da neymiş borç 117 bin e yükselmiş ama bugüne özel 99 bin 837 tl yapacaklarmış yani 100 bin 😅 bunuda 12 ay a böleceklermiş. tamam dedim hadi ödeyeyim kapansın aklımda kalıyo çünkü ödeme kısmına bi geçtim

Bonus kart var bende en aşağıdan 2. Oluyor 12 taksit 129 bin 370₺ 😂 dedim bu ne hani 100’dü? Banka komisyon alıyor diyo dedim bırakın bu işleri ödemiyorum param olunca öderim delirecem ya paramda var aslında beni sarsmaz şuanda ama kendimi enayi gibi hissediyorum hayatta ödemem
50 bine 130 bin ne !?