Bir arkadaşım yıllar önce Türkiyeden kredi çekip amerikaya gitti. Normalde 1 yıl kalıp gelecekti fakat ülkenin çok kötüye gidişi onun Amerikada kız arkadaş yapması dönme planlarını iptal etti ve oda krediyi ödememe kararı aldı ve ödemedi. Geçenlerde ödemiş tüm borcu ilk çektiği kredi fiyatını ödemiş faizsiz bir şekilde. 50 bin tl için 130 bin ödemek çok mantıklı gelmedi