• 14-02-2025, 09:58:21
    #1
    Merhabalar, şu anda web site uzantılı bir e posta hesabımız var. Yandex kullanıyoruz. Tüm kurulumları vs yapan benden önce siteye hizmet vermiş bir arkadaş. Şimdi bu arkadaşla biraz daha bağları koparmak ve maili Gmail e taşımak için izlememiz gereken bir yok var mı? Yoksa arkadaşa mail i iptal etmesini söyleyip Gmail ile yeni hesap mı açmalıyız süreç hakkında bilgilerinizi bekliyorum.
  • 14-02-2025, 10:12:08
    #2
    bizimde yandex'te idi natroya geçtik domain sizdeyse orda bir kaç ayar yaptırıyorlar sonrasında hızlıca açılıyor.
  • 14-02-2025, 10:27:18
    #3
    MX ayarlarını güncellenip mailleri yeniden açıyorsun.
    Gmail tarafında POP3 yada imap dan yandexe bağlanıp eski mailler çok önemli ise alabilirsiniz diye biliyorum.
    Gmail ücretlidir biliyorsunuz herhalde.
  • 14-02-2025, 22:36:39
    #4
    Yandex ten memnun olmadığınız için mi geçiş yapmak istiyorsunuz acaba?
  • 15-02-2025, 20:57:10
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Mevcut mailleriniz ve şifrelerinizi biliyorsanız Google Kurumsal kurulumu yaparak yeni hesapları oluşturup taşıma şekilde veri kaybı olmadan işlem yapılması gerekmektedir.
    Profesyonel destek almak isterseniz iletişime geçebilirsiniz.