MX ayarlarını güncellenip mailleri yeniden açıyorsun.
Gmail tarafında POP3 yada imap dan yandexe bağlanıp eski mailler çok önemli ise alabilirsiniz diye biliyorum.
Gmail ücretlidir biliyorsunuz herhalde.