Merhabalar, şu anda web site uzantılı bir e posta hesabımız var. Yandex kullanıyoruz. Tüm kurulumları vs yapan benden önce siteye hizmet vermiş bir arkadaş. Şimdi bu arkadaşla biraz daha bağları koparmak ve maili Gmail e taşımak için izlememiz gereken bir yok var mı? Yoksa arkadaşa mail i iptal etmesini söyleyip Gmail ile yeni hesap mı açmalıyız süreç hakkında bilgilerinizi bekliyorum.