• 12-02-2025, 14:47:46
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Alkollü araç kullanmaktan ehliyet kaptıran var mı? Geri alırken sadece cezayımı ödüyoruz yoksa diğer tüm vergi borçlarını vs mi ödüyoruz.

    Benim bildiğim "alkollü araç kullanmaktan yazılan cezayı" ödemek yeterli diye biliyorum.
    Ama birisi hayır, sana yazılan diğer araçlarına yazılan ve vergi borçlarının tamamını ödemelisin diyor
  • 12-02-2025, 15:04:17
    #2
    TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba. Alkollü araç kullanmaktan ehliyet kaptıran var mı? Geri alırken sadece cezayımı ödüyoruz yoksa diğer tüm vergi borçlarını vs mi ödüyoruz.

    Benim bildiğim "alkollü araç kullanmaktan yazılan cezayı" ödemek yeterli diye biliyorum.
    Ama birisi hayır, sana yazılan diğer araçlarına yazılan ve vergi borçlarının tamamını ödemelisin diyor
    Aracın Vergi borcu varsa onuda ödemek zorundasınız
  • 12-02-2025, 15:32:33
    #3
    M_D_5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracın Vergi borcu varsa onuda ödemek zorundasınız
    araç benim değildi
  • 12-02-2025, 16:03:03
    #4
    alkolden ehliyeti kaybettim ama 6 ay vs. değil, benimki stajyer olduğundan direkt iptal oldu (ki bu daha iyi, çünkü öbürsü gün direkt ehliyet kursuna yeniden yazıldım) 3 keredir kalıyorum yazılı sınavında.
    4.kez giricem 15inde yazılı sınavına bakalım.