alkolden ehliyeti kaybettim ama 6 ay vs. değil, benimki stajyer olduğundan direkt iptal oldu (ki bu daha iyi, çünkü öbürsü gün direkt ehliyet kursuna yeniden yazıldım) 3 keredir kalıyorum yazılı sınavında.
4.kez giricem 15inde yazılı sınavına bakalım.