TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba. Alkollü araç kullanmaktan ehliyet kaptıran var mı? Geri alırken sadece cezayımı ödüyoruz yoksa diğer tüm vergi borçlarını vs mi ödüyoruz.

Benim bildiğim "alkollü araç kullanmaktan yazılan cezayı" ödemek yeterli diye biliyorum.
Ama birisi hayır, sana yazılan diğer araçlarına yazılan ve vergi borçlarının tamamını ödemelisin diyor
Aracın Vergi borcu varsa onuda ödemek zorundasınız